Logo en huisstijl ontwerpen voor een nieuwe webshop, die bij succes uitgebreid zal worden naar meerdere webshops met allemaal hun eigen unieke producten.
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Niceshops
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 319.00
- Datum start : 01-12-2015 22:26
- Datum einde : 15-12-2015 22:25
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 37
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
In het logo zouden wij graag het woordje ‘nice’ als vast item terugzien, dus altijd hetzelfde uiterlijk ongeacht welke webshop. De omschrijving van het product (in dit geval blinds) wisselt dan steeds. Deze moet wel steeds hetzelfde uiterlijk en kleur hebben.
Het doel is dus dat er bij de klant een herkenbaarheid is dat de diverse webshops bij elkaar horen.
Bedrijfsomschrijving:
2 jonge ondernemers die de krachten bundelen. in de eerste instantie een website gericht op binnenzonwering. Dit kan wellicht later uitgebreid naar buitenzonwering, gordijnen, vloerkleden maar eventueel in de toekomst ook andere actiematige producten.
Doelgroep:
De doelgroep waar wij ons op richten is van 20-50 jaar. Wij verwachten dat deze groep het aandurft om producten (in de eerste instantie binnenzonwering) online te kopen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Het mag een hip en fris en eenvoudig logo worden.
Het woordje ‘nice’ moet in een logo komen. Het woordje ‘nice’ of het logo moet dan een blauwe kleur krijgen. De naam van de betreffende webshop (in dit geval blinds) die daar achteraan komt moet dan zwart/grijstint worden.