Geen commentaar
Logo en huisstijl schadeherstelbedrijf
- Wedstrijd van: autoschadehorst
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 30-01-2012
Datum einde: 13-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Komt erg "Amerikaans" over. Dit is het niet.

Geen commentaar
de afbeelding van de auto is leuk bedacht, maar komt te kinderachtig over

Beste opdrachtgever,
hierbij mijn inzending van uw logo.
simpel, herkenbaar en strak.
Natuurlijk blijft alles naar wens aan te passen
Ben zeer benieuwd naar uw feedback!
Met vriendelijke groet,
Ryo
VisionStudio
Leuk fris logo; is het mogelijk om de A in het rondje te vervangen voor een vrachtwagen (gedeeltelijk)? Zie ons oude logo, maar dan een modernere versie. Wij onderscheiden ons nl. met schadeherstel aan groot materieel, wat onze naam eigenlijk niet doet vermoeden.
Kun je nog iets met onze vraag? Evt nog iets met een verfspuit?