Logo en huisstijl schadeherstelbedrijf

Datum start: 30-01-2012

Datum einde: 13-02-2012

Totaal budget: € 225.00
Nieuwste inzending
Book cover
Ocsara

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een nieuw en modern logo dat refereert naar onze core business:\\\\\\\\n\\\\\\\\nSchadeherstel voertuigen, stralen/scoperen, (industrie) spuiten.\\\\\\\\n\\\\\\\\nVoor huisstijl graag niet meer dan 3 kleuren i.v.m. drukkosten!

Bedrijfsomschrijving


Schadeherstelbedrijf voor zwaarvervoer (vrachwagens, bussen, trailers en in mindere mate personenauto\\\\\\\\\\\\\\\'s)\\\\\\\\nReconditioneren van voertuigen Voertuigen spuiten in huisstijl eigenaren\\\\\\\\nStralen, scoperen van constructies, opleggers \\\\\\\\nIndustriespuiten

Doelgroep


Particulieren (10%), bedrijven(90%)\\\\\\\\n\\\\\\\\nBedrijven: Transport-, carrosserie-, garage-, constructie-, taxibedrijven-, bus-, landbouw-, dealerbedrijven.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Momenteel voeren wij rood, blauw, wit en zwart is misschien leuk om terug te laten komen maar geen must.\\\\\\\\n\\\\\\\\nbestand nr I = huidig logo/reclamebord\\\\\\\\nbestand nr II = huisstijl briefpapier\\\\\\\\nbestand nr III = huidige huisstijl buitenzijde pand

Designer: Heini Peters Grafimedia Heini Peters Grafimedia
logo_huisstijl-heini-peters-grafimedia-xAAaHVXE

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.