mijn 2e voorstel voor de huisstijl.
LOGO EN HUISSTIJL : stam beton en gevel techniek
- Wedstrijd van: TIJMENBOS
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-11-2012
Datum einde: 07-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever, hierbij een uitwerking van de huisstijl, gericht op de marktniche, krachtig betrouwbare uitstraling met een modern gevoel.
Met een creatieve groet,
Tjeerd van der Velde

Hetzelfde concept met een sterker kleurcontrast...

Mijn 2e concept waarbij het eigenwijze lettertype en het woordmerk zelf het beeldmerk worden. Door de creatieve toevoeging ontstaat er een eenheid in het logo en beeld het een werkproces uit...

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn concept. De visie achter het logo is het neerzetten van een unieke merknaam, door onderscheidende typografie. Het eigenwijze doch krachtige lettertype past naar mijn mening goed bij uw marktniche. Het beeldmerk is gebasseerd op het lettertype, maar terug gebracht naar strakke lijnen. door de 2 kleuren te gebruiken ontstaat er een soort van optisch 3d effect.
Ik hoop u geinspireerd te hebben met mijn concept,
Met een creatieve groet,
Tjeerd van der Velde