Logo en huisstijl Viewlogiq, intelligent auto tracking camera systems

Datum start: 30-03-2013

Datum einde: 06-04-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
InkGraphics

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Viewlogiq is een startend b2b bedrijf dat auto tracking camera systemen op de markt gaat brengen. Zie www.rcam360.com.

Voor dit bedrijf VIEWLOGIQ willen we op korte termijn een logo en huisstijl laten ontwerpen.

VIEWLOGIQ

De huisstijl wordt volledig in Engels.
Maximaal twee kleuren, niet aflopend, voorkeur zakelijk
Voorkeur naam (deels in kapitalen ivm leesbaarhioed letter Q aan het einde

Adresgegevens:
ViewLogiQ BV io
Sarphatistraat 370 - A24
1018 GW Amsterdam
Netherlands
T: +31 (0)88 - 99999999
E-mail: info@viewlogiq.com
www.viewlogiq.com

Bank: ABN AMRO 99.99.99.99
KvK/Chamber of Commerce Amsterdam, Nr. 999999999
BTW-VAT nr.: 9999999999

Bedrijfsomschrijving


Viewlogiq komt op korte termijn op de markt met Videmus. Een b2b product voor de audiovisuele markt. Wij leveren distributeurs/resellers die aan een uiteenlopende klanten leveren: universiteiten, congrescentra, av-productiebedrijven etc.

Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Verzinsmurf Verzinsmurf
logo_huisstijl-verzinsmurf-lX8zYu0W

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-verzinsmurf-kupGl1cW

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-verzinsmurf-kIVXx9EW

VerzinsmurfVerzinsmurf

Beste Edwin,

Hierbij mij voorstel voor een logo plus twee voorbeelden van het gebruik ervan in een huisstijl.

De blikvanger is natuurlijk de roofvogel. Die staat symbool voor een haarscherp zicht, maar ook voor het vermogen om in elke richting te kunnen kijken. Om de waakzaamheid van de vogel te benadrukken kijkt die niet recht vooruit, maar iets terug.

Van een contact uit de bewakingswereld weet ik dat veel opdrachtgevers voor bewakingsbedrijven vaak nogal conservatief zijn. Daarom wilde ik niet een te flitsend logo maken, maar juist een enigszins statig en gedegen, maar wel krachtig logo. Dat verklaart bijvoorbeeld mijn keuze voor een schreefletter. De Q op het eind komt bij dit ontwerp goed naar voren. De indeling van het briefpapier is juist wel een beetje gedurfd. Zoals verzocht is het ontwerp niet aflopend.

Natuurlijk kan ik altijd nog wijzigingen aanbrengen. Ben benieuwd naar je reactie.

Groeten,
Hans

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.