Geen commentaar
Logo en huisstijl Viewlogiq, intelligent auto tracking camera systems
- Wedstrijd van: edwinvantulder@me.com
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-03-2013
Datum einde: 06-04-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Beste Edwin,
Hierbij mij voorstel voor een logo plus twee voorbeelden van het gebruik ervan in een huisstijl.
De blikvanger is natuurlijk de roofvogel. Die staat symbool voor een haarscherp zicht, maar ook voor het vermogen om in elke richting te kunnen kijken. Om de waakzaamheid van de vogel te benadrukken kijkt die niet recht vooruit, maar iets terug.
Van een contact uit de bewakingswereld weet ik dat veel opdrachtgevers voor bewakingsbedrijven vaak nogal conservatief zijn. Daarom wilde ik niet een te flitsend logo maken, maar juist een enigszins statig en gedegen, maar wel krachtig logo. Dat verklaart bijvoorbeeld mijn keuze voor een schreefletter. De Q op het eind komt bij dit ontwerp goed naar voren. De indeling van het briefpapier is juist wel een beetje gedurfd. Zoals verzocht is het ontwerp niet aflopend.
Natuurlijk kan ik altijd nog wijzigingen aanbrengen. Ben benieuwd naar je reactie.
Groeten,
Hans