Logo en huisstijl Viewlogiq, intelligent auto tracking camera systems
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: edwinvantulder@me.com
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 30-03-2013 17:11
- Datum einde : 06-04-2013 17:08
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 30
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Voor dit bedrijf VIEWLOGIQ willen we op korte termijn een logo en huisstijl laten ontwerpen.
VIEWLOGIQ
De huisstijl wordt volledig in Engels.
Maximaal twee kleuren, niet aflopend, voorkeur zakelijk
Voorkeur naam (deels in kapitalen ivm leesbaarhioed letter Q aan het einde
Adresgegevens:
ViewLogiQ BV io
Sarphatistraat 370 - A24
1018 GW Amsterdam
Netherlands
T: +31 (0)88 - 99999999
E-mail: info@viewlogiq.com
www.viewlogiq.com
Bank: ABN AMRO 99.99.99.99
KvK/Chamber of Commerce Amsterdam, Nr. 999999999
BTW-VAT nr.: 9999999999
Bedrijfsomschrijving:
Viewlogiq komt op korte termijn op de markt met Videmus. Een b2b product voor de audiovisuele markt. Wij leveren distributeurs/resellers die aan een uiteenlopende klanten leveren: universiteiten, congrescentra, av-productiebedrijven etc.
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Verzinsmurf
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Verzinsmurf:
Beste Edwin,
Hierbij mij voorstel voor een logo plus twee voorbeelden van het gebruik ervan in een huisstijl.
De blikvanger is natuurlijk de roofvogel. Die staat symbool voor een haarscherp zicht, maar ook voor het vermogen om in elke richting te kunnen kijken. Om de waakzaamheid van de vogel te benadrukken kijkt die niet recht vooruit, maar iets terug.
Van een contact uit de bewakingswereld weet ik dat veel opdrachtgevers voor bewakingsbedrijven vaak nogal conservatief zijn. Daarom wilde ik niet een te flitsend logo maken, maar juist een enigszins statig en gedegen, maar wel krachtig logo. Dat verklaart bijvoorbeeld mijn keuze voor een schreefletter. De Q op het eind komt bij dit ontwerp goed naar voren. De indeling van het briefpapier is juist wel een beetje gedurfd. Zoals verzocht is het ontwerp niet aflopend.
Natuurlijk kan ik altijd nog wijzigingen aanbrengen. Ben benieuwd naar je reactie.
Groeten,
Hans -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-