Logo en huisstijl voor adviesbureau Groen en Begraafplaatsen

Datum start: 07-06-2012

Datum einde: 13-08-2012

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
PeterDoorn

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Frisse en professionele uitstraling gezocht voor Adviesbureau.
Het logo is voor opname in het visitekaartje, op brieven, rapportages, nieuwsbrieven, website, twitterprofiel.

De huisstijl moet geschikt zijn voor brieven (en enveloppen), maar vooral voor rapportages in Word en Illustrator. Rapporten worden gemaakt in A4, staand en liggend formaat en soms in A5, staand en liggend formaat.

Bedrijfsomschrijving


Buiten de Perken adviseert (semi) overheden voor beleid, beheer en inrichting van de groene openbare ruimte. Het werkterrein is vooral openbaar groen en begraafplaatsen.
Zie voor een waaier van gerealiseerde projecten bestand 2, projectenlijst.

Bedrijfsomschrijving:
- iedere opdracht is maatwerk
- werkt aan oplossingen samen met opdrachtgever
- werkt veel samen met andere bedrijven om het beste product te bieden
- maakt gebruik van moderne communicatiemiddelen
- elk advies moet duurzaamheid en doordachtheid uitstralen

Doelgroep


Gemeenten (afdelingen beleid en beheer), woningbouwcorporaties, provincies.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Blauwe kleuren hebben de voorkeur, mag natuurlijk en graag in combinatie met andere kleuren. Dan wel de "warme" tinten blauw/andere kleuren. Geen groen, dat hebben alle "groene" adviesbureaus al. Ook vooral geen blaadjes, boompjes en bloemetjes.

Favoriet logo geeft dubbele betekenis weer van Buiten de Perken: 1.= de "backoffice" voor openbaar groen, en 2. alle toegevoegde waarde die ik mijn opdrachten mee wil geven doordachte visie op het beheer, rekening houdend met alle gebruikers, ecologische meerwaarde, verder denken dan de neus lang is). Denk voor het laatste aan het negen-puntenprobleem.

Op het voorblad van rapportages moet ruimte zijn voor de titel, ondertitel, datum, opdrachtgever, 1 foto, het logo van Buiten de Perken, logo van de opdrachtgever (soms zijn dat 2 logo's).

Designer: EW-79 EW-79
logo_huisstijl-ew-79-k0MsoJcm

EW-79EW-79

Letterlijk het negen-puntensysteem. Maar dan uitgebreid. Zoekend naar oplossingen. Het paars gebruikt om het geheel een professionele uitstraling te geven.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-ew-79-qNjqPMZs

EW-79EW-79

Geachte heer, mevrouw,
Bij deze mijn inzending. Het logo heb ik typografisch opgelost. Het woord 'de' is buiten de perken. Het spreekt voor zich. Mocht u belangstelling hebben. Dan hoor ik graag van u, of ik het één of ander nog moet aanpassen. Bij voorbaat dank.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.