Als basis heb ik een boom gemaakt die duidelijk geworteld is. De bladeren zijn in de vorm van kindergezichten. Het verloop geeft de verschillende hoeveelheid per gezicht aan van hoogbegaafdheid en laat ook een regenboogvorm zien. De vlinder geeft de vrijheid en de mogelijkheden van de kinderen aan. Als lettertype heb ik gekozen voor een strakke, maar toch positieve letter. De e-tjes zijn vrolijk gekanteld. Dit omdat het toch een serieuze begeleiding is, maar met een positief resultaat. Als extra kleur heb ik voor magenta gekozen, omdat dit fris tegenover het aqua staat en zo de attentiewaarde verhoogd.
Logo en huisstijl voor bureau in begeleiding van meer-en hoogbegaafde kinderen
- Wedstrijd van: L. Horsting
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-03-2012
Datum einde: 29-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

