Beste L. Horsting,
Hierbij mijn ontwerp.
Ik heb gekozen voor lichte kleuren om het rustig te houden, omdat het beeldmateriaal al veel vormen heeft.
Ik heb gekozen voor aquablauw met een lichte dekking in combinatie met beige. Voor het beeldmerk heb ik een boom gebruikt en vrouwelijke vormen gecreeërd, zoals u aangaf dat u dat graag wilde. Ik heb een curlend lettertype erbij gebruikt zodat het een geheel wordt.
Graag zie ik u reactie en eventuele aanpassingen tegemoet.
Met vriendelijke groeten, DaantjeDesign
Logo en huisstijl voor bureau in begeleiding van meer-en hoogbegaafde kinderen
- Wedstrijd van: L. Horsting
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-03-2012
Datum einde: 29-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

