Geen commentaar
logo en huisstijl voor de innovatie in consultancy in alliantiemanagement
- Wedstrijd van: Witteveen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-07-2012
Datum einde: 02-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Op het laatste nippertje toch nog een poging met een lichter woordmerk. Wellicht past dit meer bij de gezochte uitstraling.
Het beeldmerk bestaat uit 4 vormen/pijlen die samen een open cirkel vormen. Daarnaast geeft de vorm een soort vliegwiel-effect aan, samen kun je snel en meer bereiken.

+ kaartje
Beste BlueMonk
we hebben veel inzendingen en helaas valt jouw ontwerp binnen de groep favorieten.
Bedankt voor je inspanning
Groet
Wim

Twee speech bubbles die in elkaar grijpen: open voor dialoog.