logo en huisstijl voor de innovatie in consultancy in alliantiemanagement
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Witteveen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 300.00
- Datum start : 19-07-2012 21:52
- Datum einde : 02-08-2012 21:45
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 29
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Kernwoorden zijn:
inspiratie, professioneel, nieuwe kansen, integriteit, open, verbindend
Wij vragen een logo en een aansluitende huisstijl die recht doet aan wat en wie we zijn.
Logo: in Full Colour, Zwart/Wit en Diapositief.
Huisstijl elementen: visitekaartje / briefpapier / envelop / template voor powerpoint / keuze voor lettertype /
Bedrijfsomschrijving:
Wij, AlliantiePartners, zijn een startende onderneming die zich richt op het ondersteunen van bedrijven om hun allianties succesvol op te zetten of uit bestaande allianties meer rendement te halen. Allianties zijn overal en worden uiteraard ook wel partnerships of samenwerkingsverbanden genoemd. Dit doen wij door een scan te maken van de organisatie en een advies te geven. Vervolgens kunnen de klanten een lidmaatschap aangaan waarbinnen we nieuwe kansen bieden, inspireren en de organisatie professionaliseren.Door kennis ter beschikking te stellen (Masterclasses bij een universiteit), vrije toegang tot ontwikkelde methoden en tools, inspiratie sessies, netwerkgroepen, een dag consultancy, het zoeken van potentiële samenwerkingspartners en coaching. Dit alles voor een vaste jaarfee.
Kortom, wij bieden alles om je allianties (samenwerkingen) te kunnen managen en meer rendement te laten opleveren. Indien nodig helpen wij bij de implementatie of we brengen je in contact met iemand anders uit het netwerk die dezelfde problemen heeft gekend en opgelost. Daarnaast hebben wij een netwerk aan specialisten op het gebied van allianties voor de disciplines juridisch, fiscaal en communicatie.
Wij zijn geen traditionele consultants, wij zijn geen opleiders, wij zijn niet het zoveelste netwerk. Wij zijn partners in allianties.
Doelgroep:
het smeden van allianties is branche overstijgend. Dit betekent dat er verschillende doelgroepen zijn:
- bedrijfsleven( groot en midden MKB)
- regionale en lokale overheden
- zorginstellingen
- woningbouwcoöperaties
- Zelfstandige bestuursorganen (semi overheid)
Kleuren, favoriete logo's, must haves
we zijn niet op zoeken naar traditionele logo's met daarin een plaatje van bijvoorbeeld een handshake of poppetjes in een cirkel.
Tjeerd van der Velde vormgeving
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Geachte Witteveen,
Hierbij mijn inzending voor uw opdracht. De gedachte achter het logo komt voort uit de grote markt die u bespeeld, er is gekozen voor een commercieel uiterlijk met betrouwbare frisse kleuren. Het element van het logo verbind de twee woorden op subtiele wijze. Het is een eenvoudig, maar sterke visual die gezien kan worden als een a, een weg (brug) tussen 2 partijen. Mijn visie is de felle kleur als weg en de donkere kleur als pijler die de weg ondersteund.
De visie is om het logo strak te houden en de dynamiek in de middelen te zoeken door middel van uitsnedes.
Ik hoop dat u tevreden bent over het resultaat,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
Witteveen zegt :
Beste Tjeerd
we hebben veel inzendingen en helaas valt jouw ontwerp binnen de groep favorieten.
Bedankt voor je inspanning
Groet
Wim -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-