Geachte Witteveen,
Hierbij mijn inzending voor uw opdracht. De gedachte achter het logo komt voort uit de grote markt die u bespeeld, er is gekozen voor een commercieel uiterlijk met betrouwbare frisse kleuren. Het element van het logo verbind de twee woorden op subtiele wijze. Het is een eenvoudig, maar sterke visual die gezien kan worden als een a, een weg (brug) tussen 2 partijen. Mijn visie is de felle kleur als weg en de donkere kleur als pijler die de weg ondersteund.
De visie is om het logo strak te houden en de dynamiek in de middelen te zoeken door middel van uitsnedes.
Ik hoop dat u tevreden bent over het resultaat,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
logo en huisstijl voor de innovatie in consultancy in alliantiemanagement
- Wedstrijd van: Witteveen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-07-2012
Datum einde: 02-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Tjeerd
we hebben veel inzendingen en helaas valt jouw ontwerp binnen de groep favorieten.
Bedankt voor je inspanning
Groet
Wim