Beste Wim,
Bij deze nog 3 verschillende opzetjes van het logo. Visitekaartje aangepast en briefpapier toegevoegd voor een totaal beeld.
Ik hoor graag van u en uw compagnon.
Met vriendelijke groet,
Linda Zeisseink
logo en huisstijl voor de innovatie in consultancy in alliantiemanagement
- Wedstrijd van: Witteveen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-07-2012
Datum einde: 02-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geachte heer/mevrouw,
Bij deze mijn ontwerp voorstel voor uw nieuwe logo.
De achterliggende gedachte:
De drie ''cirkels'' representeren het samenwerken. De ''cirkels'' worden steeds een stapje groter naarmate deze naar voren komen, dit verwijst naar betere/nieuwe resultaten.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Linda Zeisseink
Beste Linda,
op de valreep een ontwerp wat me zeer aanspreekt. Mijn compagnon is deze week op vakantie dus besluiten vallen volgende week. Ik zou nog een paar wijzigingen willen zien.
lettertype wat strakker en slanker
twee kleuren gebruiken voor de naam: Alliantie aqua en partners grijs
visitekaartje ben ik niet echt enthousiast over
ik zie de wijzigingen graag tegemoet
groet
Wim