Logo en huisstijl voor de ‘Kate Moss’ van de handel

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: monique.willemse@nrg30.nl
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 26-03-2013 14:30
  • Datum einde : 09-04-2013 14:07
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf, eps
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 66
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwerp een fun, funky & fashionable logo&huisstijl voor een nieuwe (groot)handelsonderneming. Het logo moet een beeldmerk hebben. Alle onderdelen graag eenvoudig te reproduceren en houdt rekening met reproductiekosten en milieu. Logo gemakkelijk herkenbaar en bruikbaar in groot- en kleinformaat. Standaard is niet de norm. Opvallen wel! Kwaliteit uitstraling! Eigentijds en wellicht zelfs een beetje voor de muziek uit, is wat wij het liefst zien. Maar altijd, altijd, altijd vanuit een commerciële gedachte. Het moet verkopen!

Logobeeldmerk wordt gebruikt als favicon en op t-shirts en op onze specialistische sites die herkenbaar zijn als NRG30 sites, eventueel voorzien van: “powered by NRG30”, “mogelijk gemaakt door NRG30”, “verkrijgbaar bij NRG30”, “NRG30-club” “heb jij al NRG30?” “word nu lid van de de NRG30 vriendenclub” of welke andere variatie
Huisstijl wordt naast ‘standaard drukwerk’ vooral online ingezet. We gaan dit doorvertalen naar een webshop + bijbehorende online formulieren en marketingactiviteiten o.a. via social media

Bedrijfsomschrijving:

NRG30 (spreek uit: Energy drie nul) is het bedrijf van 2 energieke, commerciële zakenvriendinnen. In NRG30 komt hun passie voor marketing en verkoop samen. NRG30 zoekt producten zonder vertegenwoordiging in Nederland/Benelux. NRG30 is dus distributeur, groothandel en (online) retailer in één. Voorwaarde voor opname in de NRG30 geledingen is Fun Funky & Fashionable. Uitstraling is belangrijk, kwaliteit is een must. NRG30 heeft de intentie de Kate Moss van de handel te worden. Altijd ‘on top of things’, nét even anders dan de rest. Dit geldt ook voor de klantgerichtheid en klantvriendelijkheid waarmee we werken. “Behandel anderen zoals jezelf behandeld wilt worden.” Direct, open en helder. Persoonlijk ook. Geen verborgen agenda’s of te kleine lettertjes.

Overigens is NRG30 erop gebrand om het milieu zo weinig mogelijk te belasten. Dat hoeft het logo en de huisstijl echter niet uit te dragen – het is eerder een gegeven waarmee de ontwerpers rekening moeten houden.

Doelgroep:

Mensen met een jonge ziel en young at heart. Die houden van de leuke dingen des levens met gevoel voor humor. Leeftijd is dan niet zozeer een gegeven, maar grofweg 18-55 jaar. Mannen en vrouwen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Houdt bij kleurkeuze & typografie svp rekening met scherm en print. En dat we vanaf verschillende apparaten van over de hele wereld moeten kunnen werken. Functioneel wit is prima.
visitekaartje – we hopen op een spannende oplossing. Eigenlijk willen we met het kaartje communiceren dat ze op de webshop terecht kunnen. De andere kant kan dan met pen worden ingevuld bijvoorbeeld door degene die het kaartje uitgeeft (naam en mobiel nummer oid). mss met een pakkend zinnetje erbij als: ‘It’s been a pleasure talking to you. If you have questions and/or need further information, pls call or email me. Of: It’s been fun talking to you! Looking for more NRG30 for yourself? Don’t forget to …..

we moeten het logo kunnen gebruiken in Word, Excel en op html pagina’s die voor ons worden gebouwd in het webwinkelplatform en eventuele SAAS softwareprogramma’s die we later aansluiten. Wij zijn allebei van de eenvoud – maar wel pakkend!

Voorbeelden:
http://www.dearkates.com/
http://www.manpacks.com/
http://www.vente-exclusive.com/nl-NL
http://annstreetstudio.com/category/cinemagraphs/

design.emg
  • Logo & Huisstijl # 188053 voor Logo en huisstijl voor de ‘Kate Moss’ van de handel wedstrijd Klacht indienen
    1. monique.willemse@nrg30.nl zegt :

      Hi, thx for the effort. We agree that the former G was better - we;ve decided on another design. We value your creativity. Thx!

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 188035 voor Logo en huisstijl voor de ‘Kate Moss’ van de handel wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 185467 voor Logo en huisstijl voor de ‘Kate Moss’ van de handel wedstrijd Klacht indienen
    1. monique.willemse@nrg30.nl zegt :

      Pls adjust tagline in fun, funky & fabulous. We're not too sure whether black & pink is trendy/exciting enough. Further, the 9 actually looks like nine...so it reads N(something) 930. The actually could be a bit more recognisable. ( a double check woth our friends showed that they could not all read it "-))

    2. design.emg zegt

      Actually it was my intention to confuse people with the sign. cause thats what people makes recognize and questioning things. especially in fashion business. its my recommendation BUT its your Logo so maybe we could try to put the "9" down like a little "g". Out of the context. With the color – its no problem to change it in any way ...maybe the added value is that it has no defined color ...it could change on for what it is needed. It was just an idea. If you dont like it... I can do any color. Im out of office till 2 of april – then i am going change it to your representations. regards

    3. monique.willemse@nrg30.nl zegt :

      Hi you're in our top 3. we're looking forward to your adjustments and maybe your vision on the other items for stationary.

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 185025 voor Logo en huisstijl voor de ‘Kate Moss’ van de handel wedstrijd Klacht indienen
    1. monique.willemse@nrg30.nl zegt :

      Design.emg.....waarom roze?

    2. monique.willemse@nrg30.nl zegt :

      wil je dit eens laten zien met fun funky & fashionable eronder (als het past)

    3. monique.willemse@nrg30.nl zegt :

      ooo, sorry - just realized you're not Dutch. Can you explain why you picked Pink? And can you show this maybe with the words fun, funky & fashionable instead of powered by.....? THX!

    4. design.emg zegt

      Hi, your right my duch isnt very impressive:)
      Magenta is a colour that fits to most of other colours and give them a modern touch. Its conspicuous, bright and recognizable. Even more its perfect in producing process. Because its a pure colour and not mixed of others you can be sure that its easy to handle for perfect print results. I will modify it for you. regards

    5. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network