Geen commentaar
Logo en huisstijl voor de meest innovatieve tandartspraktijk
- Wedstrijd van: autoklaven-shop
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-12-2020
Datum einde: 08-02-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
ik heb de samenwerking verwerkt door de tand in elkaar te vlechten

Geen commentaar
mag in het Nederlands hoor

Geen commentaar
Hi Logomaker, thank you for your design. We see the collaboration but not the innovative side of us, the logo feels a bit old fashioned. Also, we don't like having the circles as faces on top of teeth. Would you be up for designing a more modern logo? Possibly with only one tooth?