Hierbij de aangepaste versie. Ik hoor graag wat u vindt. mvg Yvonne
Logo en huisstijl voor de meest innovatieve tandartspraktijk
- Wedstrijd van: autoklaven-shop
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-12-2020
Datum einde: 08-02-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Hoi Y-graphic design, dankjewel voor je design! Interessant concept om het 3D te suggereren dmv de T's en de tand in de negatieve ruimte. We vinden het idee leuk, maar vinden het logo te hard en technisch aanvoelen. Zou je een herontwerp kunnen maken die zachter is, ook qua kleurstelling? Ik weet niet of het logo op deze manier te complex is, zou je het kunnen versimpelen? Ik hoop dat je tijd hebt voor een herontwerp!