Hello,
here is a new proposal for the logo.
I have simplified the design of the tooth, which makes it lighter.
I changed the colors to make it warmer.
Hoping to have met your expectations,
Enza
Logo en huisstijl voor de meest innovatieve tandartspraktijk
- Wedstrijd van: autoklaven-shop
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-12-2020
Datum einde: 08-02-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Hi Enza,
Thank you for your design! Nice work. We think the logo is too complex. While it has a certain modernness to it, it feels too technical because of the lines. You can remove the 'dental practice' below it. Overall, the logo feels a bit cold and we would like to express a bit more warmth. I hope you have the opportunity to make another design :)