Geen commentaar
Logo en huisstijl voor de meest innovatieve tandartspraktijk
- Wedstrijd van: autoklaven-shop
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-12-2020
Datum einde: 08-02-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



In deze variant is het beeldmerk iets kleiner. Verschillende opties zijn hierin mogelijk!

Goedenavond,
Bijgaand mijn inzending.
Ik ben gegaan voor fris, strak en en duidelijk.
De twee kiezen vormen een 'team'. Ik heb verder alle clichés achterwege gelaten.
Ik denk dat de combinatie van de kleuren, het lettertype en de manier waarop het beeldmerk is geplaatst bijdraagt aan de wens om vernieuwing uit te stralen.
Ik ben ontzettend benieuwd wat je ervan vindt!
Mocht je graag dingen anders zien, is dat vanzelfsprekend, in overleg, geen probleem.
Groet, Marco