Geen commentaar
Logo en huisstijl voor de meest innovatieve tandartspraktijk
- Wedstrijd van: autoklaven-shop
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-12-2020
Datum einde: 08-02-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



hi
please check this one,thanks.

hi
please check this one,thanks.
Hi alvero, thank you for the changes. It looks better, but I would like a bit more dynamic, maybe in the tooth?

Geen commentaar
Hi Alvero,
thank you for your design! We like the circle around the tooth, it feels like a subtle way to express team and collaboration. Besides that the logo feels to complex; the mountains behind it and the 2x2 squares in the tooth aren't necessary, I think you could remove those it would be better. Is there a way you can make the tooth itself more dynamic? We don't need an extra title under TandenTeam. I think the font could be a bit more modern :) I hope you have the opportunity for a redesign!