Een eventuele uitwerking met verschillende achterzijdes van visitekaartjes en briefpapier waarbij de drie business-gebieden nog eens extra benadrukt worden.
Logo en huisstijl voor een adviesbureau
- Wedstrijd van: triple-b-it
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 26-10-2012
Datum einde: 04-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij de uitwerking van de stijl op een basis stationary.

Beste Tripple B, hierbij nog een voorstel voor de huisstijl van TripleB. Ik zie tot nu toe veel logo's voorbij komen waar IT is losgekoppeld van consultancy, terwijl dat nu juist de core business van Triple B is. Vandaar mijn voorstel waarbij de 'B' vooral bedoeld is om aan te duiden dat hier businesses verbinden.