Logo en huisstijl voor een betekenisvolle startup die zich richt op organisatie ontwikkeling
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: YourPurpose
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 319.00
- Datum start : 30-09-2017 11:34
- Datum einde : 07-10-2017 00:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 87
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
De naam van de startup is YourPurpose. Mag eventueel ook worden geschreven als Your Purpose (dus met een spatie).
YourPurpose is een onderneming die actief is in de zakelijke dienstverlening. Het is een betekenisvolle onderneming, wat betekent dat winstmaximalisatie niet het hoogste doel is maar dat de belangen van alle stakeholders moeten worden gediend. Die stakeholders zijn eigenaren (aandeelhouders), medewerkers, klanten en leveranciers en vooral ook de maatschappij. De inspanningen die YourPurpose voor een onderneming doet zijn erop gericht dat PEOPLE en PLANET er beter van worden, wat uiteindelijk resulteert in een blijvend positieve impact op de PROFIT.
Het logo moet een zakelijke en krachtige uitstraling hebben en onderscheidend zijn. Geen bont kleurenpalet maar een logo en huisstijl waarin gebruik wordt gemaakt van een of een paar kleuren.
Tagline
Wij willen in het logo ook een pakkende tagline opnemen. Die tagline moet refereren naar de waarden ontwikkeling waar YourPurpose voor staat. Duurzame waarden ontwikkeling voor alle belanghebbenden van een onderneming. De tagline moet in het Engels en wij vinden dat het woord value / values erin moet voorkomen. We hebben ook gedacht aan een tagline met daarin het woord valuability. Dat is een niet-bestaand woord in het Engels, maar geeft wel mooi aan waar YourPurpose voor staat: ondernemingen in staat stellen om hun waarden te ontwikkelen.
Bedrijfsomschrijving:
YourPurpose is een onderneming die actief is in de zakelijke dienstverlening. Het is een betekenisvolle onderneming, wat betekent dat winstmaximalisatie niet het hoogste doel is maar dat de belangen van alle stakeholders moeten worden gediend. Die stakeholders zijn eigenaren (aandeelhouders), medewerkers, klanten en leveranciers en vooral ook de maatschappij. De inspanningen die YourPurpose voor een onderneming doet zijn erop gericht dat PEOPLE en PLANET er beter van worden, wat uiteindelijk resulteert in een blijvend positieve impact op de PROFIT.
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Het logo moet een zakelijke en krachtige uitstraling hebben en onderscheidend zijn. Geen bont kleurenpalet maar een logo en huisstijl waarin gebruik wordt gemaakt van een of een paar kleuren.
Bijgaande bestanden geven een indruk van de richting waarin wij denken. Het plaatje purpose-people-planet-profit is de kern van de boodschap die YourPurpose wil uitdragen.
Petje
-
-
YourPurpose zegt :
Goedemorgen en bedankt voor je inzending. Ik heb nog niet helemaal te pakken wat de gedachte is achter de figuur die je hebt gebruikt. Ik zie er wel een Y en een P. Heb je er meer bedoelingen mee? en heb jij goede ideeën voor een pakkende tagline?
-
YourPurpose zegt :
Goedemorgen en bedankt voor je inzending. Ik heb nog niet helemaal te pakken wat de gedachte is achter de figuur die je hebt gebruikt. Ik zie er wel een Y en een P. Heb je er meer bedoelingen mee? en heb jij goede ideeën voor een pakkende tagline?
-
Petje zegt
Hoi YourPurpose
Dankje wel ja eigenlijk heb ik in de p de world gestopt
en people omdat de linkerrondje van oneindig boven de y staat lijk dat op een people /mens :) ziet niet veel achter meer YourPurpose :) groetjes Petje -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-