De briefing geeft mij een tweeledig beeld. De ene kant het fastfood gedeelte, de andere kant het vele goud, krullen, kleuren aspect. Iets wat men niet met meteen met fastfood associeert. Bij fastfood denk ik toch aan een helder duidelijk logo. Maar ik ga er eens goed over nadenken. Hier alvast een eerste opzet.
Logo en Huisstijl voor een fastfood/restaurant
- Wedstrijd van: donerbaba
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-09-2011
Datum einde: 23-09-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


ziet er ook goed, maar kom met nog iets...