Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn eerste concepten voor uw nieuwe logo. Zoals u ziet heb ik enkele verschillende concepten bedacht. Even een toelichting: de kleuren zijn vanuit uw wensen overgenomen, maar deze zijn uiteraard nog aan te passen. Ik heb gekozen voor een concept met een Fez en gezichtje, maar ik wil u waarschuwen dat een logo NOOIT teveel detail mag bevatten, vooral als u het gaat gebruiken voor kleine afdrukken, denk aan servetjes, aanstekers(?) etc. ook op klein formaat wilt u dat uw logo duidelijk herkenbaar blijft. Daarom twijfel ik erover of u wel voor een gezichtje moet kiezen, want de kans is groter dat het wegvalt bij een kleiner formaat. Daarom heb ik een ontwerp gemaakt met alleen de Fez, strak, duidelijk en toch een link naar het arabische. Het lettertype dat ik heb gekozen is jong,trendy en sportief. Ik denk dat het goed aansluit bij uw wensen qua doelgroep - trendy & cool.
Mocht u aanpassingen willen zien, dan hoor ik het graag. Alle feedback is welkom om tot een gewenst eindresultaat te komen.
Met vriendelijke groet,
JM
Logo en Huisstijl voor een fastfood/restaurant
- Wedstrijd van: donerbaba
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-09-2011
Datum einde: 23-09-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

