Hallo Astrid,
Hier weer een ander voorstel nu ook in een witte achtergrond
Logo en huisstijl voor een fotograaf. Een chique en sierlijke huisstijl
- Wedstrijd van: Astrid de Wilde
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-09-2011
Datum einde: 20-09-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



over een andere boeg
Komt in de buurt, maar op zich niet heel erg spannend. Het logo moet ook kloppen op een witte achtergrond. Nu blijft iedereen een beetje hangen in dezelfde stijl, vrij zwart wit en weinig kleur. Het logo moet wel uitkomen op een zwarte achtergrond, maar daarom hoeft het zwart nog niet zo dominant te zijn. In de huisstijl is dat juist niet wenselijk.

next one
Sorry, maar spreekt me niet aan. Heb ten eerste minder gevoel bij de ovale elementen in het geheel, maar ook het lijnenspel spreekt me niet aan.

Beste Astrid,
Bij deze een ander voorstel.
mvg
John vd Anker
eye-vertising
Mmm, nee met een engel is het ook niet echt. Doet me eerder denken aan uitvaart o.i.d. Alleen een vleugel doet weer wat denken aan een motorclub.

Beste astrid,
Hierbij mijn voorstel logo,
Ik hoop dat het je aanspreekt zodat ik de huisstijl kan gaan maken.
Kleuren en de pay-off zijn natuurlijk aan jou wensen aan te passen.
Met vriendelijke groet,
John vd Anker
www.eye-vertising.nl
John,
Een fototoestel is wel heel voorspelbaar, mag je achterwege laten. Het woord fotografie zegt al voldoende. Het beeldmerk mag dus geheel iets anders zijn, of zelfs abstract. Verder zal ik geen gebruik gaan maken van een slogan in het logo of huisstijl. Is het dus nog niet.