Geen commentaar
Logo en huisstijl voor een fotograaf. Een chique en sierlijke huisstijl
- Wedstrijd van: Astrid de Wilde
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-09-2011
Datum einde: 20-09-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Beste Astrid,
Ik had het idee dat wanneer je de naam al in een sierlijke schrijfletter schrijft je eigenlijk geen geen apart logo meer nodig hebt, maar de naam zelf dienst doet als beeldmerk. Het meer zakelijke woord \'fotografie\' contrasteert hiermee en heeft ook een wat zakelijker uiterlijk gekregen.
Het idee van de kleurstelling is dat je niet vast zit aan één kleur, maar deze aan kan passen indien nodig. Zo kan je zelf een kleur kiezen die goed uitkomt op de zwarte achtergrond van je website, maar zouden je visitekaartjes bijvoorbeeld in een viertal frisse kleuren gedrukt kunnen worden. En wanneer je ooit van plan bent je website te wijzigen dan wordt je niet beperkt door de kleurstelling van je logo.
Ik zie je reactie graag tegemoet.
Even een reactie op alle 3 de logo\'s. Absoluut een mooi logo. Ik vind het iets te sierlijk. En het element en het lettertype beide. Daarnaast zie je bijna niet wat ik doe. Dus fotografie moet wel wat groter. Eigenlijk was ik al met een eindselectie bezig. Dus mogelijk komt je bijdrage net te laat.