Geen commentaar
Logo en huisstijl voor een moderne eigentijdse uitvaartonderneming
- Wedstrijd van: Hiernumaals
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 12-01-2021
Datum einde: 29-01-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik gebruik een grillig kader dat het leven uitbeeldt. Op de weg van het leven bloeit men open, de weg begint en eindigt bij het punt. Ook het koersverloop geeft het leven weer... Hopelijk spreekt dit aan. Laat maar weten indien wel / niet, ik hoor het graag!
Bedankt voor de 4 sterren.
Hebben jullie nog opmerkingen zodat ik kan aanpassen en dit eventueel jullie logo kan worden?