Geen commentaar
Logo en huisstijl voor een nieuwe, kleinschalige zorginstelling
- Wedstrijd van: janluesink@mac.com
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-12-2016
Datum einde: 20-01-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Het woon component heb ik toegevoegd in een eenvoudige vorm. Tevens het logo in steeds een kleur en zwart en het logo in wit op gekleurde achtergrond.
Groet, Gerard
PS. Om het ontwerp echt goed te bekijken: met rechter muisknop erop klikken en dan (afhankelijk van de browser) kiezen ’afbeelding bekijken’, ’link openen in nieuw venster’ of ’koppeling openen in nieuw venster’.

Geen commentaar
Dag Jan,
Ik heb de personen nu los van elkaar gezet, vrij in de ruimte.
Wanneer de nieuwe naam bekend is kan die worden vervangen.
Groet, Gerard
Ok. Laat ik even weten. Wellicht kun je nog iets met het "woon component" dat bijna altijd verbonden is met onze hulpverlening.

Geen commentaar
Hoi Gerard,
Hartelijk dank voor je ontwerp. Wat ons aanspreekt is de verbondenheid. Ook het abstracte karakter vinden we goed. Minder sterk vinden we dat de personen erg "in elkaar gekeerd" zijn. Hoe kom je hier weer uit? De bedoeling is dat we jongeren helpen zelfstandig te worden. Dat doen we door in ze te investeren waardoor ze steeds meer op eigen benen kunnen gaan staan. Groeien in volwassenheid / zelfstandigheid. Dat doen wij en dat doet het "netwerk" dat betrokken is bij deze persoon.
De naam Gezinshuis Luesink is 1 van onze locaties. En dus niet de naam van de gehele organisatie.
Hi Gerard,
Thank you for your design. What appeals to us is the connection between the persons. The abstraction is nice also. Less strong, we find that the people are “holding each other”. How to get back out here? The aim is to help young people to become independent. We do this by investing in them so that they are increasingly able to stand on their own feet. Growing in maturity / autonomy. We do that and so does the "network" that is involved in this person.
The name-family Luesink is one of our locations. And not the name of the entire organization.