een klavertje vier in de vorm van hartjes/huisjes. De vier hartjes/ huisjes creeeren een woonsetting. De bladen van het klavertje staan symbool hoop, vertrouwen, liefde en geluk. Alles wat iemand zoekt als diegene niet meer thuis kan wonen en bij jullie krijgt.
Logo en huisstijl voor een nieuwe, kleinschalige zorginstelling
- Wedstrijd van: janluesink@mac.com
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-12-2016
Datum einde: 20-01-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



De mensen weerspiegelen het dak van het huis en staan open naar de buitenwereld. Het raam van het huis is opgedeeld in vier verschillende tinten om de kleinere teams binnen de zorginstelling te weergeven die samen een geheel vormen.
Leuk. Mooi. Eenvoudig. Prima ontwerp. Ik laat het even op me inwerken. Het heeft op het eerste gezegd een beetje Oosterse indruk. Ook geeft het een beetje "smiley" gevoel. Maar nogmaals. Het eerste idee gevoel is goed.