voorzet huisstijl
briefpap:
- met op de achterkant in spiegelbeeld het beeldmerk > hierdoor schijnt t door op de voorkant van het papier.
- op de voorkant zoveel mogelijk blank gelaten, rest van de gegevens en info printen > te gebruiken voor rapportages facturen offertes enz
firmakaart:
achterop beeldmerk
voorop gegevens
ppt:
voorzet voor onderbalk
er is nu gekozen voor 1 kleur paars, dit is natuurlijk eenvoudig aan te passen / af te stemmen.
mvrgr joop
logo en huisstijl voor een startende onderneming
- Wedstrijd van: helens11
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-09-2014
Datum einde: 01-10-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Is het mogelijk dat je het logo zonder de tekst ook aanlevert met een transparante achterkant? Zodat ik als een layer over foto's heen kan leggen?
ja zeker, een bestandsformaat waarmee dat makkelijk kan is png, dat is een jpg zonder achtergrond (jpg maakt het transparant altijd wit)
Joop, voor mij ben jij de winnaar.
Een fantastisch geheel.
Proficiat!
4+

t was ook goeie feedback
die met de outline was een slechte manier om wit op kleur te laten zien, hier is dat beter gelukt
voldoet bijgevoegd aan jullie idee?
Jazeker. Zou je ook een huisstijl bij willen maken?

variant met meer verbinding meeuw en roos
Hallo Joop,
We hadden niet verwacht dat je zo sterk zou terug komen, maar we zijn onder de indruk. Zou je het logo nog wel iets willen aanpassen? Zou je Meeuw & Roos naast het beeldmerk willen zetten en er een ondertitel onder willen plaatsen? verbindt stimuleert activeert
We vinden het geheel paarse beeldmerk het mooiste.
We hebben een top 5 opgesteld waar we ook een huisstijl aan willen vragen. ALs je de aanpassingen doet bij het logo, hoor jij daar ook bij.
groet, Anne en Helen

voorzet 2, grafisch, verhalend, toch zakelijk
ik ben benieuwd naar uw feedback
mvrgr joop
We waarderen zeer dat je ook iets anders hebt gebruikt dan alleen de letter MR. Het logo spreekt ons echter nog niet voldoende aan. Het voelt niet als een geheel, ondanks het kader welke er om een is geplaatst

voorzet 1, strak en zakelijk
Voor ons te zakelijk en daardoor weinig aansprekend