Geen commentaar
Logo en huisstijl voor een uniek product in haarwerken
- Wedstrijd van: autoklaven-shop
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 21-03-2022
Datum einde: 04-04-2022
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


the letter "T" have a firm line to a dot on the "i" symbolize a new journey to new point of life, and the border was designed based on cancer awareness logo. in short this logo is symbolize a new start for any cancer or post chemotherapy patients.
I hope you will like this design, any feedback will be appriciated
Hi Wira, Thank you for your submission! I love the creativity you put in the logo, but it feels a bit too literal for what we want. We need a logo that expresses the feelings more without literal symbols, do you know what I mean? Thank you for your creative submission, I'd love to see more.