beste, ik vondt het best grappig om te zien eigenlijk, ik vondt het moodboard eigenlijk best wel stoer ogen en dan de typografie, dan weer heel lieftallig. Dus met die gedachte ben ik aan de slag gegaan. Ik heb het lieftallige in het ronde met de vrij vormen proberen te verwerken en het stoere, dat het uiteindelijk wel kracht uitstraalt. Eigenlijk heeft het concept van jullie ook een klein beetje recycling erin zitten. Daarom heb ik een lettertype gekozen (beetje aangepast) die eventueel ook als stencil gebruikt kan worden. Om een kleine knipoog te geven naar die hoek. Verder hebben de letters ook wat uitschieters, net als echt haar dat ook heeft. Onder en boven zitten dunne haarlijnen. Waardoor het ook een stempel zou kunnen zijn en jullie drukken stempels op een nieuwe gedachtegang van haarproducten. Dan wordt het meer een statement. En dat mag het ook wel hebben. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Groet Coen
Logo en huisstijl voor een uniek product in haarwerken
- Wedstrijd van: autoklaven-shop
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 21-03-2022
Datum einde: 04-04-2022
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

