De focus van mijn ontwerp is dat de producten van UNIEKA zelf gemaakt zijn daarom heb ik Homemade toegevoegd aan het logo. De "hand gestikte" letters zijn met opzet wat scheef gezet om het authentieke/speelse/frisse/vrolijk karakter van het merk te benadrukken.
In dit ontwerp gaat het om juist om de witte letters die in contrast staan met een frisse achtergrond kleur. Er kan (maar hoeft niet, als naar gelang de toepassing) voor een andere achtergrond kleur gekozen worden. Bijvoorbeeld bij kinderen groen, bij moeders blauw. En in de toekomst oranje, blauw ets voor andere kledingstukken, tassen. Op visite kaartjes of briefpapier kunnen de kleuren "omgedraaid"" worden.
Logo en huisstijl voor eigengemaakte kleding
- Wedstrijd van: steenh
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 11-01-2018
Datum einde: 31-01-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dankjewel Eisme