Geen commentaar
Logo en huisstijl voor Escape Room Schagen
- Wedstrijd van: lizevents
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 03-10-2016
Datum einde: 24-10-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Hi Lisanne,
Hierbij mijn inzending. Ik heb geprobeerd een iets volwassener logo te ontwerpen dan mijn concurrenten gedaan hebben. Ik moet zeggen dat ik nog erg twijfel over het visitekaartje, misschien dat ik daar nog een elegantere variant voor ga maken (meer in de richting van de envelop). Ik ben erg benieuwd naar je feedback over het visitekaartje specifiek!
De referentie naar het Liz Events logo is natuurlijk de cirkel en de kleur geel. De gele/oranje kleur heb ik echter iets lichter gemaakt omdat het geheel anders iets te donker was.
Het beeldmerk is abstract waarmee ik de clichés heb vermeden. Het fijne aan een abstract beeldmerk vind ik dat het multi-interpretabel is. Je zou het volgende er in kunnen zien: een gevangen cirkel, tralies, optische illusie, gelaagdheid, verschillende richtingen, divers groepsgedrag en misschien zie jij er iets anders passends in?
Ik hoor graag wat je er van vind! Als je aanpassingen wilt zien dan hoor ik dat graag!
Hartelijke groet,
Maarten Scherpenzeel