Logo en huisstijl voor Escape Room Schagen
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: lizevents
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 419.00
- Datum start : 03-10-2016 16:55
- Datum einde : 24-10-2016 16:54
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 141
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Een Escape Room is mysterieus en dit mag het logo ook zijn. Normaal gesproken vinden we logo's waar in gebruik wordt gemaakt van negatieve ruimte erg mooi. (is geen vereiste)
Verder hebben we al een evenementenbureau Liz Events. Het zou mooi zijn als de oranje/gele kleur die hierin wordt gebruikt kan terugkomen.
Heb je een heel ander idee... verras ons. We houden wel van een beetje eigenwijsheid.
We zien naast t logo graag je ideeën voor onze huisstijl met visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en cadeaubonnen.
Graag ontvangen we na afloop de ontwerpbestanden met lettertypes in .ai .psd en pdf.
Bedrijfsomschrijving:
Liz Events gaat in januari uitbreiden met Escape Room Schagen. In eerste instantie komen er twee rooms die hetzelfde zijn, zodat er ook groepen tegen elkaar kunnen strijden als extra spel dimensie.
In de komende jaren willen we uitbreiden met meer Rooms en hierbij ook de ontwikkelingen in de markt in de gaten houden.
Doelgroep:
Zowel bedrijven als particulieren. Leeftijd vanaf 16 jaar. Eventueel vanaf 12 jaar onder begeleiding.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Touch of oranje/geel van Liz Events logo
Gebruik maken van negatieve ruimte
Bij voorkeur geen deur of sleutelgat
Origineel ontwerp, geen gebruik van stock materiaal.
Wat wij een stoer logo vinden (ja er zit wel een deur in, maar anders) is die van escape room bunschoten. (www.escaperoom.nl)
DeOntwerper
-
-
DeOntwerper zegt
Font afgestemd op tijd wat een aspect is van het spel....
-
Liz Communicatie zegt
Dat vinden we mooi... maar het doolhofje hebben we al vaker gezien... of t nou stockmateriaal was of een andere escape room dat weet ik niet meer. Maar wij willen graag iets origineels... geen kopie.
-
DeOntwerper zegt
Het zal zeer moeilijk zijn om de naam 'ESCAPE ROOM', welke heel vaak wordt gebruikt, uniek te maken door alleen de uitstraling.
Alles wat met de uitstraling / karakter verwijst naar een ander bestaand bedrijf met "bijna" dezelfde naam wijst u af.
Geen sleutel, sleutelgat, deur, doolhof, Roomshape, zetwerk tekst...
Pfff
misschien, heel misschien valt mij nog iets te binnen... dat unieke onderscheidende logo, wie weet.
Succes.
DeOntwerper -
lizevents zegt :
Nou dan begrijpt u het misschien verkeerd, maar we willen graag een logo dat uniek is. Dus niet een waar stock materiaal of een kopie van een bestaand logo wordt gebruikt. (Wat overigens volgens de voorwaarden van Brandsupply ook niet is toegestaan) hier hechten wij veel waarde aan omdat we niet uiteindelijk ons logo ook bij een andere room voorbij willen zien komen.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
lizevents zegt :
We kunnen dit ontwerp waarderen, maar gaat niet passen bij de mysterieuze stoere sfeer die wij uit willen stralen.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-