misschien een betere versie.
mvg BT-Design
Logo en huisstijl voor Escape Room Schagen
- Wedstrijd van: lizevents
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 03-10-2016
Datum einde: 24-10-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever!
Hierbij mijn inzending.
Ik heb het logo gemaakt met een combinatie van een doolhof en "er" erin verwerkt.
de "er"is beetje out of the box omdat je de "r"niet goed zit, verder is de 'e' de uitweg van de doolhof.
mocht er nog iets zijn dan hoor ik het graag!
ik hoop dat het wat sterren waard is.
mvg
BT-Design

Hierbij een andere versie met dezelfde lettertype als mn vorige logo.
mvg
BT-Design
Het lettertype blijft leuk, maar liever hebben we geen deur in t logo.

Beste opdrachtgever!
hierbij mijn inzending, wat vindt u er van?
mocht er nog iets zijn dan hoor ik het graag.
ik hoop dat het wat sterren waard is.
mvg
BT-Design
Deze is niet onze smaak.

Geen commentaar
Mooi gebruik van negatieve ruimte... alleen is deze trant van beeldmerk wel al iets wat veelvuldig wordt gebruikt in de escape room wereld. Wij willen ons graag iets meer onderscheiden. Heb je nog andere ideeën.
Het lettertype vinden we wel mooi.