We wilden een logo met een mooie strakke typografie die op een subtiele wijze toch klasse uitstraald, in een fraaie kleurstelling. Kortom een logo dat een consultant siert.
De eenhoorn staat voor betrouwbaarheid, eerlijkheid, respect en bewonderenswaardige kracht. We zien in andere ontwerpen een stier terug. Dit dier staat weliswaar model voor kracht maar heeft weinig finesse en is erg wispelturig. Naar onze mening zijn dat juist niet de kenmerken waaraan een financial consultant gerelateerd wil worden. MvrGr
Logo en huisstijl voor financial consultant
- Wedstrijd van: Wimpie
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-01-2012
Datum einde: 25-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste ontwerper,
Even ter info, de stier is een verwijzing naar de term "Bull Market" (staat voor een groeiende markt met veel kansen). Financials gebruiken het daarom graag als logo.
gr. Zera

Gewoon een strak logo met een eigen karakter. Passend in de branche en blijft ook heel klein herkenbaar. MvrGr