Logo en huisstijl voor Fitclub STRK

Datum start: 03-01-2018

Datum einde: 10-01-2018

Totaal budget: € 359.00
Nieuwste inzending
Book cover
AnaDes

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een logo met alleen de letters STRK en een logo met de toevoeging Lifestyle Gym.
Het logo moet krachtig zijn en tegelijkertijd simpel. We denken aan stalen (3d)letters in een met of zonder kader op een blankhouten achtergrond. (gebruik je eigen inspiratie)
Het moet zowel oudere actieve mensen als jongeren aanspreken. Het gaat dus om de juiste look en feel. Je moet associeren met gezond en fit en toegangkelijk.

ST(E)RK staat voor Sterk, we zijn met zijn 3én eigenaar van de gym, kenmerkend voor ons drieen is: sterk karakter, sterk in denken & doen en sterk in het leven! Moeilijkheden hebben ons altijd sterker gemaakt en vooruitgang gebracht, daarmee willen we nu anderen inspireren om door te zetten en niet te doen wat je altijd gedaan hebt, wel de extra stap te zetten.




Bedrijfsomschrijving


We zijn een Health- & Fitclub (Lifestyle Gym) met 800+ leden in Naarden, waarbij de focus hoofdzakelijk komt te liggen op het halen van je (fit)doelen door te trainen onder begeleding van personal trainers, in vaste kleine groepen, zodat er meer focus en aandacht is. Hiermee maken we personal training bereikbaar en betaalbaar. We bieden verschillende programma's (afvallen, voedingsbegeleiding, krachtopbouw, conditie, bodybuilding) we werken in ieder programma ook aan de mindset van de klant. We bieden ook mogelijkheid tot vrij trainen in de gym en yogalessen, kickboxing en verschillende buitentrainingen (bootcamps en hardlopen)

We zijn een Premium club (faciliteiten: sauna, zonnebank, massage, koffie-healthbar). Men betaalt een lidmaatschap tss €40 - 55 per mnd. voor; vrijtrainen, fitcircles, yoga en buitenlessenen. Of een hoger bedrag per half jaar voor personal/smallgroup trainingen met gratis gebruik van overige lessen en vrijtrainen.

Doelgroep


Doelgroep zijn mensen die echt hun doel willen halen, die het leuk vinden om samen te sporten en uitdagingen aan te blijven gaan. We hebben programma's voor ouderen en jongeren en fitmom's overdag en in de ochtend- en avonduren is de focus op werkenden.

STRK moet mensen met een doel aantrekken maar ook ouderen die aan hun conditie en gezondheid willen werken.
Het is een plek waar je graag heengaat om te sporten metgelijkgestemde mensen.En je blijft na het sporten soms even hangen voor een lekkere koffie of gezonde snack.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


We houden van naturel kleuren, licht hout, staal, platinum, mat glas, groene planten. Warm oranje, betonlook, geborsteld metaal.Dus fris en warm tegelijk.Doorleefde houten vloeren. Niet te strak en glanzend. Wel kunnen donkere accenten of omlijning, goed zichtbaar!
Logo moet ook op kleding geprint worden.

Designer: niki niki
logo_stationery-niki-jw9bJBkO

Geen commentaar

Fitclub STRKFitclub STRK

nog een te digitale uitstraling

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-niki-awl9lN7w

Geen commentaar

Fitclub STRKFitclub STRK

We zoeken nog een beetje naar het juiste woord bij STRK het kan GYM of Fitness of Jouw Gym of The Gym of Fitness Club worden. (gebruik je eigen inspiratie)
Het moet zowel oudere actieve mensen als jongeren aanspreken. Het gaat dus om de juiste look en feel.
thegustav.nl kan als inspiratie gebruikt worden

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-niki-YTUGXrZw

Geen commentaar

Fitclub STRKFitclub STRK

Er staat GUM ipv GYM ;-) maar het mag ook nog wat geavanceerder en oranje weet ik niet zo goed

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-niki-MjRXGC9o

Geen commentaar

Fitclub STRKFitclub STRK

Goede insteek maar mis nog wat of kleur misschien in het woordje gym?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.