Logo en huisstijl voor Fitclub STRK
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Fitclub STRK
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 359.00
- Datum start : 03-01-2018 12:08
- Datum einde : 10-01-2018 00:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 127
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het logo moet krachtig zijn en tegelijkertijd simpel. We denken aan stalen (3d)letters in een met of zonder kader op een blankhouten achtergrond. (gebruik je eigen inspiratie)
Het moet zowel oudere actieve mensen als jongeren aanspreken. Het gaat dus om de juiste look en feel. Je moet associeren met gezond en fit en toegangkelijk.
ST(E)RK staat voor Sterk, we zijn met zijn 3én eigenaar van de gym, kenmerkend voor ons drieen is: sterk karakter, sterk in denken & doen en sterk in het leven! Moeilijkheden hebben ons altijd sterker gemaakt en vooruitgang gebracht, daarmee willen we nu anderen inspireren om door te zetten en niet te doen wat je altijd gedaan hebt, wel de extra stap te zetten.
Bedrijfsomschrijving:
We zijn een Health- & Fitclub (Lifestyle Gym) met 800+ leden in Naarden, waarbij de focus hoofdzakelijk komt te liggen op het halen van je (fit)doelen door te trainen onder begeleding van personal trainers, in vaste kleine groepen, zodat er meer focus en aandacht is. Hiermee maken we personal training bereikbaar en betaalbaar. We bieden verschillende programma's (afvallen, voedingsbegeleiding, krachtopbouw, conditie, bodybuilding) we werken in ieder programma ook aan de mindset van de klant. We bieden ook mogelijkheid tot vrij trainen in de gym en yogalessen, kickboxing en verschillende buitentrainingen (bootcamps en hardlopen)
We zijn een Premium club (faciliteiten: sauna, zonnebank, massage, koffie-healthbar). Men betaalt een lidmaatschap tss €40 - 55 per mnd. voor; vrijtrainen, fitcircles, yoga en buitenlessenen. Of een hoger bedrag per half jaar voor personal/smallgroup trainingen met gratis gebruik van overige lessen en vrijtrainen.
Doelgroep:
Doelgroep zijn mensen die echt hun doel willen halen, die het leuk vinden om samen te sporten en uitdagingen aan te blijven gaan. We hebben programma's voor ouderen en jongeren en fitmom's overdag en in de ochtend- en avonduren is de focus op werkenden.
STRK moet mensen met een doel aantrekken maar ook ouderen die aan hun conditie en gezondheid willen werken.
Het is een plek waar je graag heengaat om te sporten metgelijkgestemde mensen.En je blijft na het sporten soms even hangen voor een lekkere koffie of gezonde snack.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
We houden van naturel kleuren, licht hout, staal, platinum, mat glas, groene planten. Warm oranje, betonlook, geborsteld metaal.Dus fris en warm tegelijk.Doorleefde houten vloeren. Niet te strak en glanzend. Wel kunnen donkere accenten of omlijning, goed zichtbaar!
Logo moet ook op kleding geprint worden.
dop kreativ
-
-
Fitclub STRK zegt :
Dit is toch niet teveel afleiding, simpel is beter
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Fitclub STRK zegt :
Leuk! maar is het mogelijk om focus vooral op STRK te hebben en minder op lifestylegym, dit omdat we het logo ook op kleding willen gebruiken en aanvullen met woorden als coach of trainer of trained by
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-