Geen commentaar
logo en huisstijl voor flexwerkoffices
- Wedstrijd van: Koningskinderen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-10-2012
Datum einde: 01-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Als voorproefje van de mogelijkheden heb ik een bijpassend voorstel gedaan voor het visitekaartje. Uiteraard kan deze en de rest van de uitingen nog geheel naar wens worden gemaakt.

Geen commentaar
Op de valreep nog een ontwerp van mijn kant. Om een kroon te gebruiken voor de verwijzing naar "konings" leek me een logische stap. Echter is het belangrijk om iets eigens te creëren. Een beeld waar men u duidelijk aan kan herkennen. Vandaar dat ik niet zomaar een kroontje heb gebruik. Deze heb ik onderdeel gemaakt van een (mobiele, flexibele!) bureaustoel. Een knipoog naar de vorstelijke troon.
Er is een zakelijke sfeer aan gegeven door gebruik te maken van strakke en ietwat elegante lettertypes. Het enkele lijntje oogt ook chique.
De kleuren zijn conform uw wens om deze over te nemen van de website. De combinatie van blauw en goud maakt het toch een gebalanceerd geheel.
Hopelijk sluit het aan bij uw wensen en smaak. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk uit naar uw reactie!
met vriendelijke groet,
estoy
P.S. Klik op de afbeelding hiernaast voor een grote en scherper beeld.