Uitdagende opdracht. Want hoe kun je je onderscheiden van alle ingezonden Feyenoord vs Ajax flyers. De kleuren rood en wit van de vlag liggen teveel voor de hand en is te makkelijk bedacht. Maar goed zo denk ik erover. Think outside the box!
Het gaat om de beleving van uw restaurant met een redelijk nieuw concept. Want hoeveel Oostenrijkse restaurants zijn er nou in Nederland?
Niet zoveel nee.
Rood is een vurige kleur maar Oostenrijk straalt geen agressie of vurigheid uit maar juist pure schoonheid in vorm van natuur. Denk aan valeien, gigantische meren, ijskoude bergen. Enkele jaren terug ben ik bij de Grossclockner geweest en dit is mijn inspiratiebron geweest voor uw huisstijl. Dat is wat ik Servus(!) wil meegeven een fris design voor een hip restaurant.
M.v.g.
Ricardo Bouman
www.desenho.eu
Logo en huisstijl voor hip Oostenrijks restaurant
- Wedstrijd van: Servus!
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 20-06-2011
Datum einde: 09-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

