De dubbele N van Novum Nexu zijn het lichaam van het mannetje. Hij komt over de finish wat refereert aan winnen en sport.
Gekozen voor een strak lettertype met een vleugje eigenwijs. (De x die nét iets hoger is. Rondingen etc)
Logo en Huisstijl voor Innovatief Advies Bureau Novum NeXu,
- Wedstrijd van: Ronald ter Hoeven
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-02-2013
Datum einde: 18-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Nogmaals de X van Nexu.
Dit maal in 2 kleuren. (Alle kleurencombinaties mogelijk)

De X van Nexu. Het mannetje maakt een sportieve beweging. Uiteraard kunnen de lettertypes en kleuren veranderen indien u dit graag wilt

Een winnend mannetje bij de finish (sport)
Het lichaam bestaat uit 2x de N (van Novum Nexu)

Een winnend mannetje (sport)
Het lichaam bestaat uit 2x de N (van Novum Nexu)