Een voorbeeld van hoe visitekaartjes eruit zouden kunnen zien met het vorige logo.
LOGO EN HUISSTIJL VOOR INTERIEUR- EN LIFESTYLE FOTOGRAFE
- Wedstrijd van: jolandakruse
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-10-2012
Datum einde: 02-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een tweede logo waarin de J en K zijn samengesmolten. Ik heb hetzelfde lettertype gebruikt als het eerste logo. Daarnaast heb ik verschillende kleurencombinaties gemaakt.

Een variatie op het eerste logo. Hier heb ik een iets zachtere kleur roze gebruikt en i.p.v. een de witte streepjes zijn de streepjes nu in de kleuren van het logo.

Voor dit logo heb ik gekozen voor een zakelijk lettertype met een "glimmend" effect. Door het roze krijgt het logo toch een vrouwelijke touch.
Ik ben benieuwd wat u ervan vindt. Feedback is altijd van harte welkom!
Met vriendelijke groet,
Michelle