logo en huisstijl voor JKC

Datum start: 27-09-2013

Datum einde: 11-10-2013

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
wielinga

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


In januari 2013 ben ik als freelance bedrijfsadviseur en marketeer gestart. Voor een professionele uitstraling op mijn website en voor visitekaartjes heb ik behoefte aan een logo en huisstijl.

Bedrijfsomschrijving


JKC is de afkorting van Jeroen Koster Consultancy. Ik voer in opdracht van derden voor gemeenten levensvatbaarheidsonderzoeken uit om te beoordelen of een ondernemer (in spé) in aanmerking komt voor ondersteuning vanuit het Bbz2004 of de IOAZ. Momenteel voer ik op continue basis dergelijke onderzoeken uit voor circa 15 gemeentelijke sociale diensten.

Ik heb twintig jaar ervaring in marketing en sales, onder andere bij bedrijven en instellingen in de grafische sector, print&mail, ICT, bedrijfsgezondheidszorg, (zorg)verzekeringen en internationale arbeid.

Uitvoeren van marktonderzoek, productontwikkeling, het opstellen van business cases, het vormgeven en uitvoeren van campagnes, (koude) acquisitie, relatiebeheer, etcetera, etcetera. Ik beheers het volledige marketing- en salestraject zodanig dat dit leidt tot commercieel succes.

Doelgroep


Doelgroep voor het uitvoeren van haalbaarheidsonderzoeken zijn gemeenten en adviesbureaus zoals het IMK en Friedeberg.

De doelgroep voor freelance marketingopdrachten zijn bedrijven en instellingen die op zoek zijn naar een interim marketeer tbv tijdelijke vervanging van een medewerker of als tijdelijke aanvulling in het marketingteam.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Mijn favoriete logo's bevatten een herkenbaar beeldmerk dat na verloop van tijd zonder de naam van het bedrijf toch duidelijk de afzender verraad (Shell, Bijenkorf, Ajax). Voor mijn bedrijf is dat niet realistisch en ook niet noodzakelijk. Het geeft alleen maar aan waar ik bewondering voor heb.

Belangrijke aspecten in de gewenste huisstijl zijn:
- pragmatisch
- vernieuwend
- ondernemend
- menselijke maat
- eerlijk
- oprecht
- plezier
- samenwerken
- helpen

Maar ook gedegen, betrouwbaar en perfectionistisch.

Mijn favoriete kleuren zijn blauw en zwart, maar andere opvallende kleurcombinaties die zorgen voor herkenbaarheid zijn uiteraard ook prima.

Voor meer info, check mijn website www.jk-consultancy.nl en LinkedIn-account.

Designer: wielinga wielinga
logo_huisstijl-wielinga-A3sNaPVA

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-wielinga-9RYemX68

wielingawielinga

Ik heb nog een kleine wijziging gemaakt en een voorbeeld gemaakt voor briefpapier en visitekaartjes

Karin Wielinga

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-wielinga-zKWqDAbA

wielingawielinga

Nog een variant

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-wielinga-xTZfnXRA

wielingawielinga

Hierbij mijn bijdrage voor het logo voor uw bedrijf.

Met vriendelijke groet,
Karin Wielinga

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.