Met een ander lettertype en in verschillende kleurcombinaties
Logo en huisstijl voor kleine gehandicapte organisatie in Katwijk
- Wedstrijd van: Philippi
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-09-2018
Datum einde: 08-10-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Lief en warm logo ... onze vrouwelijk bewoners zullen er heel blij van worden :)
En de mannelijke bewoners? :)
Als dit ontwerp een kanshebber is moet je het even doorgeven dan vertaal ik verder naar de benodigde huisstijlonderdelen. Goed weekend!
Groet, Karin
Hallo Karin,
Ik heb jou en de andere ontwerpen aan collega’s laten zien en jou ontwerp is ontvangen als leuk en warm maar geen kanshebber. We gaan voor een strakker ontwerp. Bedankt voor je mooie ontwerpen!! Ze zaten bij de top 4!
Hallo phillipa,
Bedankt voor je heldere uitleg. Er staan wel n paar originele en professioneel ogende ontwerpen tussen, dus het gaat vast lukken. Alvast gefeliciteerd met jullie nieuwe logo!
Groet,
Karin

Minder zakelijk, nadruk meer op het verzorgende, roze iets feller.
Mooi!

Zakelijker, strakker, licht op een andere manier bewerkt, maar ook het huiselijke. De h (huis) in het beeldmerk is van het maar ook van huis. Ander lettertype en kleuren zijn uiteraard mogelijk. Hoe vind je het zo?
andere manier verwerkt*
Leuk bedacht logo en leuk dat lampje.

Geen commentaar
Idee achter het ontwerp; Jullie zijn als stichting (naam) de hoopgevende factor voor anderen. Vandaar het lichtpunt(je) letterlijk in de naam verwerkt. Gelijk in twee varianten. Misschien spreekt het aan. Elke vorm van feedback is welkom.
Groet, Karin
Tekst tagline is ter voorbeeld geplaatst.
Van 5 naar 2 sterren? Zo snel daal ik nooit :)
Hallo Karin,
Leuk idee (vooral de woorden ondersteuning en begeleiding verwerken is slim bedacht) maar het is niet wat we zoeken ... we zoeken minder kleur en een strakker ontwerp.
Sorry ... er ging wat mis in uitdelen van sterren!
Dacht al dat er iets mis ging. Kwam gezien jullie doelgroep op deze ontwerpen, niet te zakelijk en meer toegankelijk. En jullie naam was een mooi uitgangspunt. Ik ga er nog even op broeden, misschien kom ik nog tot een ander ontwerp. Gezien de waardering blijven jullie graag met de huidige kleuren werken?
Onze bewoners zijn erg fan van de kleur roze ... voorkeur is dus dat dez kleur ergens in het logo terug komt.
De kleur roze die ik beide ontwerpen heb toegepast is de kleur van jullie website, dit is niet de goede kleur?
Je vroeg of je met de huidige kleuren moet werken. Daar antwoorden ik bevestigden op. Kortom, je gebruikt de juiste kleur roze en het is de bedoeling dat de kleur dus in het ontwerp terug komt.
Sorry, zie het. Ben met teveel dingen tegelijkertijd bezig.