Geen commentaar
LOGO en huisstijl voor Lambertuskerk maastricht
- Wedstrijd van: delambert
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 02-09-2016
Datum einde: 09-09-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Ik heb als leidende kleuren gekozen voor een warme paars en geel. Twee belangrijke kleuren in de bijbel: geel staat voor vreugde, en paars voor het offer van Jezus. Het kenmerkende raam van de Sint-Lambertuskerk heb ik verwerkt in het logo, verantwoordelijk voor een groot deel van de lichtinval. Dit kenmerkende logo en deze kleurstelling kunnen op verscheidene manieren worden ingezet, zoals hier te zien zowel als achtergrond van het briefpapier, als op de voorkant van een vrolijke flyer. Met deze kleurstelling is er meteen een begin gemaakt aan een herkenbare huisstijl die een kerk zoals de Lambertus verdient.

Geen commentaar
Uiteraard kan er nog het een en ander veranderd worden
(Als je er even op klikt zie je de afbeelding in de kwaliteit waarin hij bedoeld was :) )