Logo en huisstijl voor NICE BV (in de medical device industrie)
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: hansmeijs@upcmail.nl
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 27-01-2013 22:16
- Datum einde : 10-02-2013 22:10
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 32
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
NICE staat voor:
New Industry trough the Corricor of Excellence of
New Industry trough the Corricor of Execution
Maar het aardige is dat je ook kunt lezen:
New Industry & CE
CE staat voor "Conformité Européenne", wat zoveel betekent als “in overeenstemming met de Europese regelgeving”
Bedrijfsomschrijving:
Het logo: een combinatie van de initialen NICE BV wordt gebruikt op het internet, briefpapier, visitekaartjes, memo-inlegvellen, vervolg pagina’s, Facebook, on-line email, enzovoort en dient daar ook geschikt voor te zijn.
Verdere input die als inspiratiebron kan dienen zijn de logo’s van de stad NICE: zowel van de tijd van Napoleon (L) als het huidige logo (R).
zie ook de attched file.
Doelgroep:
Bedrijven (start-ups en gevestigde bedrijven) die een medical device op de markt willen brengen en daarbij hulp nodig hebben om het product op de regulatoir juiste manier te maken.
Start-ups en spin-offs zijn vaak gestart vanuit universiteiten of hogescholen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
De uitstraling dient clean en fris maar ook serieus te zijn maar ook niet te zwaar en een knipoog naar het blauw van de Cote d’Azur (waar de stad NICE het kloppend hart van is) ligt dan natuurlijk voor de hand. Het attached logo van NICE kan als inspiratie dienen.
Uitstraling logo en huisstijl:
- Logo: Clean, fris, vernieuwend, overzichtelijk en toch wel flair.
- Indruk: Opgeruimd, helder, wit, business gericht
- Maar ook: Uitgebreid ervaring opgedaan in de medische device industrie
Kleurwaarden: azur blauw / wit
Opgeruimd en klinische netheid
Stijl:
- 3D
- Commercieel
- Duidelijk leesbaar met flair