Geen commentaar
Logo en huisstijl voor NICE BV (in de medical device industrie)
- Wedstrijd van: hansmeijs@upcmail.nl
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 27-01-2013
Datum einde: 10-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Hans Meijs,
Hierbij mijn inzending. Uitgangspunt is de vogel die in de loop der tijd steeds in het logo van Nice is gebleven. Echter heb ik er een eigentijdse draai aan gegeven. De 'veren' vloeien naar het centrum (proces en doel). De symmetrie wordt deels opgeheven door gelaagdheid aan te brengen. Diepgang.
Het 3d effect geeft een dynamische uitstraling. Maar het is ook als vlakke afbeelding goed te gebruiken (zie strook rechts) als icoon of watermerk.
Hopelijk sluit het ontwerp aan bij uw wensen en smaak. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk in ieder geval erg uit naar uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Chantal | estoy
Het is in ieder geval een elegant design, maar ik vind het nog te kaal en te weinig relatie met de stad Nice tonen... Maar er zit zekervwat in deze richting