Geen commentaar
Logo en huisstijl voor nieuw advocatenkantoor
- Wedstrijd van: VTH advocatuur
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 12-01-2014
Datum einde: 31-01-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Hah.. toch proberen te overtuigen... :-)

Een andere invalshoek. Beter leesbaar als het vorige ontwerp en toch ook opvallend. De lijntjes maken het logo chique en subtiel. De streep zou je kunnen vergelijken met de 'streepjespakken'.
Haha, leuk bedacht! Ziet er leuk uit.

Dag VTH..., Onderscheidend en herkenbaar is het zeker en de naam is op zichzelf het plaatje geworden. Ondanks de het 'zware' is het toch subtiel. De kleur appelgroen vind ik persoonlijk erg mooi combineren met de donkergrijze lijn en onderschrift. Op zwart werkt het ook erg goed.
Ik hoor/lees de reactie wel.
Met vriendelijke groet,
WIMdesign
Wim Nijenkamp
Leuk gedaan, maar ik vind het ontwerp van de andere designer toch mooier. Die is ook duidelijker in de letters. Ik vind deze iets minder. Maar bedankt voor de moeite!