Geen commentaar
Logo en huisstijl voor nieuw bedrijf in de financiële wereld
- Wedstrijd van: oudesmidse
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-10-2018
Datum einde: 12-10-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
En hier een idee hoe de huisstijl eruit kan komen te zien.
Natuurlijk zijn aanpassingen ook hier nog mogelijk.

Geen commentaar
Heb de kleur grijs aangepast naar jullie voorkeur.

Geen commentaar
En hier heb ik de tweede van boven in verschillende varianten geplaatst.
Mooi ontwerp
Mooi

Geen commentaar
Hier is het grijs wat donkerder.

Geen commentaar
De aanpassingen heb ik doorgevoerd in het logo.
Als er nog verdere wensen zijn laat het gerust weten.
Mooi ontwerp kan het grijs een tikje donkerder? ( kun je de bij de tweede van boven de E ook grijs maken of alleen het middelste streepje grijs

Geen commentaar
Hier het logo in een aantal kleuren.
Wanneer jullie een bepaalde kleur in gedachten hebben dan hoor ik dat graag.
Is dit logo mogelijk in een ander lettertype? Misschien iets spelen met de dikte van de ring eromheen?

Geen commentaar
Bedankt voor de feedback.
Ik heb het logo aangepast.

Geen commentaar
Beste Sander en Jaap,
Bijgaand een voorstel van het logo.
Aanpassingen in kleur en/of vorm is mogelijk als jullie dat wensen.
Feedback is welkom.
Mvg. Gerard
Mooi idee wij zijn niet weg van de dik gedrukte letters en de kleur.