Beste,
Bij deze mijn voorstel voor het nieuwe The Day After logo!
Ik heb gekozen voor een strakke, statige letter met een vignet. Deze bestaat uit een hoefijzer en een klavertje. De eerste staat voor bescherming en indien op z'n kop gebruikt voor geluk. Het klavertje staat natuurlijk ook voor (financieel) geluk en frisheid. De groene kleur maakt het geheel fris af.
Ik hoor graag wat u ervan vindt, en of er eventueel aandachtspuntjes zijn waar ik op kan letten.
Met vriendelijke groet,
Daniel // Studio Steez
Logo en huisstijl voor nieuw bedrijf
- Wedstrijd van: robberti4y
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-05-2015
Datum einde: 27-05-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

