Logo en huisstijl voor nieuw concept in recreatie advies

Datum start: 30-01-2012

Datum einde: 10-02-2012

Totaal budget: € 75.00
Nieuwste inzending
Book cover
outsidethebox

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Scylla Nederland zoekt voor \"EchtMannenWeekend.nl\" een logo en een huisstijl voor onze website. Het logo moet gebaseerd zijn op de letters EMW, met daarbij de spreuk \"Nooit meer naar huis!\". Het logo moet echt een beeldmerk worden voor de site en herkenbaar begrip zijn voor Echtmannenweekend.nl. De site straalt broederschap en het gevoel nooit meer naar huis uit. het logo moet hierbij aansluiten. Het logo en de huisstijl moeten lean and mean zijn!

Bedrijfsomschrijving


Scylla Nederland is oprichter van \"echtmannenweekend.nl\". Deze website geeft advies voor een weekend weg met je maten en geeft je de gelegenheid om ervaring en advies te delen. Een topweekend met je maten stel je samen op echtmannenweekend.nl

Doelgroep


Onze doelgroep zijn mannen die er graag op uit gaan met hun vrienden. Denk hierbij aan voetbalteams, vriendengroepen, etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kleur is niet noodzakelijk, less is more. Zie afbeelding, voorkeur gaat uit naar het schild met de letters!

Designer: anne anne
logo_huisstijl-anne-hbDRaMuu

anneanne

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn ontwerp voor uw logo.

Ik zie uw feedback graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Anne

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.