Logo en huisstijl voor nieuw label

Datum start: 17-11-2014

Datum einde: 25-11-2014

Totaal budget: € 319.00
Nieuwste inzending
Book cover
iyadsm

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij gaan een deel van onze huidige activiteiten afsplitsen, dit onderdeel zal zelfstandig vergaan onder de naam Hermes Recruitment.
Het betreft de Werving & Selectie van Consultants (nu nog onderdeel van Solid Professionals, www.solidprofessionals.nl). Graag willen wij voor Hermes Recruitment een logo (incl. transparant logo) en huisstijl (visitekaartjes, etc.) hebben.

Bedrijfsomschrijving


Hermes Recruitment = de specialist voor de werving & selectie van
junior tot senior professionals binnen de Consultancy (strategy,
management, business en IT).
Kenmerkend voor Hermes Recruitment is de
persoonlijke samenwerking, gebaseerd op vertrouwen en commitment.
Hermes = god van het verkeer en de handel. Zijn afbeelding was vaak te vinden op kruispunten. Dit laatste is 1 van de redenen waarom wij deze naam hebben gekozen. Onze kandidaten staan vaak op een kruispunt in hun carriere, wij wijzen de weg/helpen op weg. Klanten helpen wij vaak in het definieren/bepalen van hun personele behoefte, ook zo wijzen wij de weg en/of wij wijzen ze de weg naar goede kandidaten (consultants).
Steekwoorden/kernwaarden: Vertrouwen/integer, persoonlijk, professioneel, kwaliteit.

Ter info het template van de in aanbouw zijnde website bijgevoegd (dit is een standaard template van de webbouwer,, de kleuren, visuals e.d. zijn dus NIET RICHTINGGEVEND)

Doelgroep


Consultancy kantoren groot tot klein en interne consultancyclubs bij bijv. banken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: rwaleson rwaleson
logo_huisstijl-rwaleson-XjIe73ya

rwalesonrwaleson

Beste opdrachtgever,

Bijgevoegd mijn voorstel. Het logo is gebaseerd op de god Hermes. Een elegante vorm in combinatie met een mooi modern lettertype geven dit logo een gezaghebbende en iets wat autoritaire uitstraling. Door alleen onderkast (kleine letters) te gebruiken wordt het logo toch weer een stuk vriendelijker en dus toegankelijk. Blauw wordt vaak geassocieerd met betrouwbaarheid en vertrouwen. Vandaar de keuze van een hard donker blauw en een zachter turquoise. Het logo is goed transparant te gebruiken zoals te zien is op de achterzijde van het visitekaartje. In mijn ogen geeft dit logo een zeer betrouwbaar en professioneel gevoel. Ik hoor graag of het naar wens is!

Mvg Roger

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.