Beste opdrachtgever,
Bijgevoegd mijn voorstel. Het logo is gebaseerd op de god Hermes. Een elegante vorm in combinatie met een mooi modern lettertype geven dit logo een gezaghebbende en iets wat autoritaire uitstraling. Door alleen onderkast (kleine letters) te gebruiken wordt het logo toch weer een stuk vriendelijker en dus toegankelijk. Blauw wordt vaak geassocieerd met betrouwbaarheid en vertrouwen. Vandaar de keuze van een hard donker blauw en een zachter turquoise. Het logo is goed transparant te gebruiken zoals te zien is op de achterzijde van het visitekaartje. In mijn ogen geeft dit logo een zeer betrouwbaar en professioneel gevoel. Ik hoor graag of het naar wens is!
Mvg Roger
Logo en huisstijl voor nieuw label
- Wedstrijd van: lpeereboom
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 17-11-2014
Datum einde: 25-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

